Postdoos 2

Klantenservice

Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd bij Doosopmaat.be? 
De levertijd kunt u vinden op onze website. Per type doos kan de levertijd verschillen. Dit kunt u terugvinden in de online rekentool.

Zijn er startkosten als ik dozen op maat ga bestellen van Doosopmaat.be?
Nee, wij hebben ten opzichte van andere leveranciers een digitaal productieproces. Kapvormen en clichés zijn bij Doosopmaat.be niet nodig. Er komen dus geen extra kosten bij om bijvoorbeeld een kapvorm aan te schaffen. Bij Doosopmaat.be worden de dozen uitgesneden in plaats gestanst.

Bestellen

Via onze website kunt u heel gemakkelijk dozen op maat berekenen en bestellen. Meet het product op dat u wilt verpakken en tel hier 4-6 mm extra bij op. Nu heeft u de binnenmaat van de doos. U voert het formaat in onze rekentool en ziet welke type dozen gemaakt kunnen worden in het gewenste formaat. U ziet heel gemakkelijk de prijs die tot stand komt, nadat u de doos heeft samengesteld. U verloopt het online bestelproces en kunt het opmerkingenveld benutten met uw referenties of lostijden.

Tip! Maak tijdens het bestellen van uw order een account aan. U heeft met uw account een overzicht van uw bestellingen en kunt heel gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen.

Kunt u het gewenste formaat niet berekenen via de website? Vraag dan uw offerte aan via Verkoop@doosopmaat.be.

Betalen

Bij Doosopmaat.be kunt u op twee manieren betalen:

Vooruit

  • Met een vooruitbetalingsfactuur of via Mister Cash.
  • Particulieren betalen altijd vooruit.

Achteraf

  • Bedrijven met een geldig BTW nummer kunnen kiezen voor achteraf betalen. Doosopmaat.be hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.

De directie van Doosopmaat.be heeft altijd het recht om vooruitbetaling te vragen.

Bezorgen

U ontvangt een track & trace code, zodra uw bestelling is meegegeven met onze transporteur. In de track & trace vindt u het afleveradres en leveringsdatum. Let op! Leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. Indien u niet aanwezig bent om uw bestelling te ontvangen, geef dit dan aan ons door.

Heeft u vragen of zijn er wijzigingen? Neem contact met ons op. Houdt u track & trace code of orderbevestiging bij de hand. Wij zullen u vragen naar referentie afzender of het ordernummer.

Contact

U kunt contact met ons opnemen: