Bezorging in België

U heeft uw bestelling bij Doosopmaat.be geplaatst. U zal van ons een orderbevestiging ontvangen met daarin een verwachte leverdatum. Wij verzenden franco huis. Zodra uw bestelling gereed is en geladen wordt bij onze transporteur GLS, wordt een Track & Trace verzonden. Hier kunt u meer informatie vinden over de levering van uw order.

  • Levering op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur
  • Pallet- en pakketzending
  • Handtekening voor ontvangst
  • Vragen en wijzigingen aan Doosopmaat.nl of GLS

Wijzigingen en vragen over levering

Indien u niet aanwezig bent om de bestelling aan te nemen, kunt u contact met ons opnemen. Vertragingen op uw order kunnen niet uitgesloten worden bij het toepassen van wijzigingen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u contact met ons opnemen via één van onze kanalen. Wij zullen u vragen om de referentie afzender op de Track & Trace of het ordernummer van Doosopmaat.nl, die u terug kan vinden in de orderbevestiging. Houdt deze bij de hand, zodat wij u sneller te woord kunnen staan.

Flexdelivery (alleen voor pakketten)

Wanneer u niet aanwezig bent om het pakket aan te nemen, dan kunt u gebruik maken van de FlexDelivery-Service van GLS. U dient zelf uw keuze een dag van te voren kenbaar te maken aan GLS.

Hiermee kunt u kosteloos een alternatieve afleveroptie selecteren:

  • Aflevering bij een GLS Pakketshop in de buurt. U kunt zelf bepalen waar u de zending ophaalt.
  • Aflevering op een andere datum, eventueel bij uw directe buren.

U kunt contact opnemen met GLS via telefoonnummer +32 (0)2 55 66 211. De medewerkers van de klantenservice zullen u vragen naar het zendingsnummer op uw Track & Trace.