Bezorgen in België

Na het plaatsen van je bestelling, verwerken wij deze in ons systeem. Je ontvangt een orderbevestiging met een verwachte leverdatum. Onze orders worden zowel verstuurd in pakketten als op wegwerppallets franco huis. 

Zodra je bestelling is meegegeven met onze transporteur GLS, zal je een Track & Trace ontvangen. Met deze link kun je de gegevens nogmaals controleren en heb je zicht op de levering met een indicatief tijdsvenster voor de volgende werkdag in Nederland (onder voorbehoud van de transporteur). Let op! Voor Belgische adressen is geen tijdsindicatie bekend. 

  • Levering op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur
  • Ontvang de Track & Trace code met meer informatie
  • Standaard handtekening voor ontvangst
  • Indicatief tijdsvenster bij palletzendingen
  • Vragen stellen aan de medewerkers van Doosopmaat of GLS

Wijzigingen en vragen over levering

Ben je een dag niet aanwezig, dient het afleveradres gewijzigd te worden of zijn er andere veranderingen gewenst? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Wij helpen je graag en kijken naar de mogelijkheden die er zijn om dit aan te passen in samenwerking met de transporteur. Let op! Vertraging van de levering kan hiervan het gevolg zijn.

Voor vragen of wijzingen kun je ook contact met ons opnemen via één van onze kanalen. Wij vragen om de referentie afzender op de Track & Trace of het ordernummer van Doosopmaat van de orderbevestiging.

Flexdelivery (alleen voor pakketten)

Wanneer je  niet aanwezig bent om het pakket aan te nemen, dan kun je gebruik maken van de FlexDelivery-Service van GLS. Je dient zelf je keuze een dag van te voren kenbaar te maken aan GLS.

Hiermee kun je kosteloos een alternatieve afleveroptie selecteren:

  • Aflevering bij een GLS Pakketshop in de buurt. Hiermee bepaal jezelf waar je de zending ophaalt.
  • Aflevering op een andere datum, eventueel bij jouw directe buren.

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van GLS. Houdt je zendingsnummer van de Track & Trace bij de hand.

vakantietijd